Voor de 23ste keer organiseerde Effective Media de Fleet Manager of the Year-verkiezing, die ondertussen is uitgegroeid tot dé nieuwjaarsreceptie van de Belgische automobielwereld. Deze editie stond in het teken van de 25ste editie van de Fleet in Belgium en ging door in de futuristische Docks Dome in Brussel.
In een avond die bol stond van automobiele, en culinaire hoogtepunten werden ook enkele awards uitgereikt. Zo werd de Citroën Berlingo gelauwerd als meest verkochte bestelwagen en kreeg de Volkswagen Golf een onderscheiding als meest verkochte wagen en fleetwagen.
Ook de redactie van AutoBuzz.be reikte tijdens de Fleet Manager of the Year- twee prijzen uit: één voor de rijtest die de voorbije 12 maanden de hoogste score heeft opgeleverd, en één voor de wagen die de redactie het meest is bijgebleven, de ‘coup de coeur’. Deze gingen respectievelijk naar de Opel Insignia en de Volvo XC60.
Maar het hoogtepunt van de avond was natuurlijk de uitreiking van de Fleet Mobility Manager of the Year en Fleet Manager of the Year awards. De eerste prijs werd in de wacht gesleept door Paul de Gheldere van NETiKA, de tweede door Alain Peers van Volvo.