Effective Media is één van de belangrijkste mediaspelers in de leasing- en automobielsector. Het televisieprogramma FLEET.TV en online platforms als FLEET.be en AUTOBUZZ.be zijn onze best gekende titels, maar daarnaast ontwikkelen we ook nog verschillende vaktijdschriften en jaargidsen, een waaier aan klantenmagazines en organiseren we tal van premium events, steevast in het hart van de automobielsector. Te veel om op te sommen, dus neem zeker een kijkje op effectivemedia.be en je bent helemaal mee.

Voor de realisatie en ondersteuning van al deze projecten zijn we op zoek naar een m/v:

Junior DTP’er
(m/v, tweetalig NL/FR)

Als Junior DTP’er verzorg je de opmaak van alle mogelijke projecten, zowel voor print als digitaal. Je hebt eventueel een eerste relevante werkervaring achter de rug en je kunt blindelings overweg met de gangbare programma’s uit Adobe CC.

Termen als GREP-stijlen, InCopy, overdruk, kerning, glyphs of data merge bezorgen je geen hoge bloeddruk en mierenneuken beschouw je eerder als een kwaliteit. Retouches zijn easy-peasy en een photoshopuitdaging ga je nooit uit de weg.

We gaan er ook van uit dat je bij ons niet je eerste Instagram story in elkaar flanst en dat je thuis bent in social media.

Je hebt het nodige organisatietalent in huis om, na een inloopperiode, de verschillende projecten zelfstandig, precies en tijdig uit te werken. Flexibiliteit, stressbestendigheid, arendsogen en teamspirit behoren eveneens tot je arsenaal aan kwaliteiten.

Je moedertaal beheers je perfect en een conversatie of e-mailboodschap in de andere landstaal vormt geen enkel probleem. Je woont op een redelijke afstand van Zellik (Vlaams-Brabant) en bent mobiel.
Petrolhead? Vanzelfsprekend een plus.

Lekkere koffie, eindeloos gepalaver over ‘De Mol’ en onder andere een paarse pooltafel maken deel uit van je nieuwe werkomgeving. Daarnaast bieden we je een marktconform salaris in functie van je kwaliteiten, aangevuld met extralegale voordelen.

Tot hier geraakt met lezen?
Stuur dan zeker een e-mail met cv, motivatie en enkele realisaties naar Peter Meyskens, Creative Director op peter.meyskens@effectivemedia.be. Je krijgt een snelle reactie.

Deadline? 11 juni 2018